Lépjen kapcsolatba velünk

Hornung Ágnes: emelkednek a családi ellátások összegei

Babakocsi

Hornung Ágnes: emelkednek a családi ellátások összegei

Ez a cikk több, mint 3 éve és 9 hónapja frissült utoljára, ezért egyes tartalmi elemei elévülhettek.

A minimálbér emelkedésével együtt nőnek januártól a családi támogatások összegei – közölte a Kulturális és Innovációs Minisztérium családokért felelős államtitkára kedden a közösségi oldalán.

Hornung Ágnes arról írt, hogy a gyermekgondozási díj (gyed) maximális összege bruttó 324.800 forintra nő, a diplomás gyed az alapképzésben résztvevő hallgatóknál bruttó 162.400 forintra, a mesterképzésben résztvevők esetében bruttó 207.480 forintra emelkedik.

A gyermekek otthongondozási díja (gyod) bruttó 232 ezer forint lesz januártól – jelezte az államtitkár.

Google Hírek

Kövess minket az EH Google Hírek oldalán is a legfrissebb hírekért!

Továbbiak Gazdaság kategóriában

Legfrissebbek

Szavazás

Ön visszafogta az áram és a vízfogyasztását?

Betöltés ... Betöltés ...
adatforrás:

Legtöbbet olvasott

#hashtag-ek

Miniszterelnoki kabinetiroda
FEL